Wednesday 6 April 2011

aku masih biji benih jagung...??




 assalamualaikum dan selamat untuk semua.hiha! hari sudah malam mata pun sudah kuyu, kadar produktiviti untuk berceloteh sudah turun tapi untuk tengok-tengok gambar sedap jugak.hehheee...pada beberapa bulan yang lepas aku berjaya mendapatkan aset kedua termahal dalam sejarah hidup iaiti dslr EOS..pening kepala juga la nak baca.. tapi kalau nak tau macam mana nak pilih pilihan yang sesuai boleh click kat sini. lepas beli, aku belajar guna manual yang company bagi...hehheee.. aku masih lagi benih jagung ..jauh lagi untuk menjadi setahun jagung. yela mana tak nye, biasanya perumpamaan sedemikian digunakan  untuk menunjukkan seseorang masih baru dlam bidang-bidang tertentu sama ada dalam pelajaran mahupun pekerjaan....ok la.nak berkongsi benih jangung dengan  kamu, kamu , kamu dan kamu... as a first timer..gigil-gigil nak pegang.. inilah hasilnya gabunganku dan EOS550D....

zoom testing

hp aku yang tak canggih

kesian patung tu tangan die tercabut

lens tak cukup power untuk close-up

dapat ole-ole pen dari autralia,,

kucingku yang nakal
 haaa... sape-sape yang terer photography..dialu-alukan komen.. biasalah amateur. saya budak baru belajar, kalau kurang mintak tambahkan . peace!

p/s: if you love to do what you love to do.. just follow your inward voice and obey that =D

good investment will pay you back with  flowering heart......

2 comments:

Aran Wakman said...

huhu.. kire orait r ni dedey..=)

dedey said...

heeee.. maseh-maseh.masih berjinak2 ni... =P